História americana adiantada

História – ano 2 andares:

L – 1ª à 4ª

M – 5º e 8º

Reveja as FAQs e entre em contato conosco se você encontrar um problema com um link.

Descrição do Curso: Os alunos irão estudar história americana desde os primeiros exploradores através da Guerra Civil. Os alunos irão se envolver com leituras e vídeos como eles aprendem sobre os eventos e líderes do período de tempo. Os alunos irão demonstrar seu conhecimento em uma variedade de maneiras, incluindo lapbooks, a escrita do jornal e planilhas, bem como por escrever artigos de jornal sobre eventos e pessoas na história. Os tópicos incluem: exploradores, Iroquois, Jamestown, Mayflower, os primeiros colonizadores, fortes, Daniel Boone, guerra francesa e indiana, Revolução Americana, constituição, o governo norte-americano, John Adams, Thomas Jefferson, índios das planícies, Lewis e Clark, guerra de 1812, Harriet Tubman, escravidão, Abraham Lincoln, a Guerra Civil, e muito mais. Os alunos também irão ler notícias evento atual ao longo do ano. (Os alunos mais velhos também estudar os julgamentos das bruxas de Salem.)

Lista de Leitura:  (Os alunos também têm muitas opções para leituras opcionais.)

L:  The True Story of Christopher Columbus , Brooks; Histórias Pilgrim , Pumphrey; A mulher-pássaro do Lewis e Clark Expedition, Chandler; Edição da Cabana do Pai Tomás Jovem Folk, Stowe

M:  descobridores e exploradores , Shaw; Letras de uma Homesteader Mulher , Stewart; Este nosso país , Marshall (selecção); Cabana do Pai Tomás  juvenil Edition, Stowe, Crowe

materiais:

Dia 1

o

  1. Bem-vindo ao início da história americana. Vamos pegar exatamente onde paramos no final do ano 1, com exploradores. Você vai ler sobre um explorador em particular, Christopher Columbus.
  2. Você estará lendo  The True Story of Christopher Columbus .  Isso é o link para quem quiser baixar o livro.
  3. Você vai estar lendo os primeiros sete capítulos.
  4. Hoje você vai ler a primeira metade do capítulo 1 .
  5. Olhe para os fotos nesta página. Clique em cada um deles.

M *

  1. Bem-vindo ao início da história americana. Vamos pegar exatamente onde paramos no final do ano 1, com exploradores. Você vai ler sobre vários exploradores, alguns que você conheceu brevemente no final da história antiga. Mas eu quero que você se lembrar de algo, antes que a América foi “descoberto”, ele já tinha sido encontrado e viveu em. Aqui está um mapa mostrando território da América antes dos europeus invadiram a terra.
  2. Você vai estar lendo alguns dos  descobridores e exploradores . Este é o link para quem quiser baixá-lo.
  3. Hoje você vai ler o  primeiro capítulo . Aqui está a versão de áudio se você quiser ouvi-la.
  4. * Eu sugiro (opcional) imprimir 14 páginas para o seu filho a usar para tomar notas sobre para cada dia.
  5. Escrever sobre o que as pessoas acreditavam há 400 anos.

Dia 2

L (*)

  1. Terminar de ler o capítulo 1 .
  2. Diga para alguém sobre o capítulo. Qual foi a ideia de Colombo?
  3. (*) Se você gosta, escolher uma página para colorir .

M

  1. Leia  o capítulo 3 .
  2. Escreva sobre Columbus.
  3. Clique em  Columbus  na chave do mapa.

Dia 3

o

  1. Leia a primeira metade do capítulo 2 .
  2. Jogue o Christopher Columbus jogo. (É para baixo à direita.)

M

  1. Leia  o capítulo 5 .
  2. Escreva sobre Cabot.
  3. Clique em  Cabot  na chave do mapa.

dia 4

o

  1. Terminar de ler o capítulo 2 .
  2. Diga para alguém sobre o capítulo. O que as pessoas pensam sobre a idéia de Colombo?

M

  1. Clique em Cartier na chave do mapa.
  2. Investigação -lo e escrever sobre ele. (Utilize o alfabeto ao longo do topo para saltar para a letra C.)

dia 5

o

  1. Leia a primeira metade do capítulo 3 .
  2. Leia as Fatos curiosos . Clique na seta para ir para a próxima.
  3. Diga pelo menos três fatos a alguém.

M

  1. Click on De Soto on the map key.
  2. Leia  sobre ele e escrever sobre ele.

dia 6

o

  1. Terminar de ler o capítulo 3 .
  2. Diga para alguém sobre o capítulo. Como Columbus ganhar uma rainha por um amigo?

M

  1. Clique em  Coronado  na chave do mapa.
  2. Investigação  -lo e escrever sobre ele.

dia 7

o

  1. Leia a primeira metade do capítulo 4 .
  2. Vá para esta página mapa e clique em Columbus e assistir a sua viagem. Que país é que ele começar? (Ele não mostra no mapa.)

M

  1. Clique em  Cabrillo  na chave do mapa.
  2. Investigação  -lo e escrever sobre ele.

dia 8

o

  1. Concluir o capítulo 4 .
  2. Diga para alguém sobre o capítulo. Como o Almirante velejar?

M

  1. Clique em  Hudson  na chave do mapa.
  2. Leia  sobre ele e escrever sobre ele.

dia 9

o

  1. Leia a primeira metade do capítulo 5 .
  2. Faça uma  pesquisa de palavra Columbus . Aqui estão alguns outros enigmas que você pode querer tentar.

M

  1. Clique em  Champlain  na chave do mapa.
  2. Investigação  -lo e escrever sobre ele.

Day 10

L

  1. Finish chapter 5.
  2. Tell someone about the chapter. How did the fare on the sea of darkness?

M

  1. Click on Marquette and Jolliet on the map key.
  2. Research him and write about him. (You can use other places to research as well.)

Day 11

L

  1. Read the first half of chapter 6.
  2. Try the crossword puzzle. Click on one of the blank lines in the crossword puzzle and it will give you the clue. Do as many as you can. At the end, if you are still stuck on one, you can click on solve to see the answer.

M

  1. Click on LaSalle on the map key.
  2. Research him and write about him.

Day 12

L

  1. Finish reading chapter 6.
  2. Diga para alguém sobre o capítulo. O que Colombo descobriu?

M

  1. Leia este site em Columbus . Olhe para todas as imagens. Clique em todas as guias. Faça o teste.

dia 13

o

  1. Leia a primeira metade do capítulo 7 .
  2. Tome o questionário . É para baixo à esquerda.

M *

  1. Veja se você sabe as respostas para este  Columbus teste. (Coloque em 0000 como o código de classe.)
  2. Verifique as suas respostas .

dia 14

o

  1. Concluir o capítulo 7 .
  2. Diga para alguém sobre o capítulo. Como um menino trazer o almirante ao sofrimento?
  3. Você pode terminar o livro em seu próprio país, se quiser. Columbus passa a fazer mais três viagens, mas ele nunca sabe o que está realmente encontrou!

M *

  1. *Print a USA map.
  2. Empate em rotas todos os 10 exploradores. Use um lápis de cor diferente para cada um. Faça uma chave que mostra qual a linha pertence a qual explorador.

dia 15

L / M

  1. Fazer uma leitura familiar deste jogo de Christopher Columbus . Atribuir funções antes de cada cena. Você não tem que fazer figurinos e cenários. Basta ler com dom!
  2. Se você não tem ninguém para fazer o jogo com, então você pode ler este livro animado .
  3. Se for permitido, normalmente você pode encontrar desenhos animados em Columbus online. Aqui está uma pequena vídeo .

Os primeiros colonizadores (Iroquois)

dia 16 

L *

  1. (Opcional Leitura: Stories Pilgrim .., Eu vou listá-lo nas atribuições com () ao redor Você deve tentar e lê-lo, a menos que você e seus pais decidem que é muito a leitura a fazer Talvez um irmão mais velho poderia lê-lo para você, ou um dos pais.)
  2. (Leia Histórias Pilgrim,  capítulos 1 e 2 . Diga para alguém sobre a história.)
  3. Em primeiro lugar, antes dos primeiros europeus chegam e se tornar americanos, você está indo para aprender um pouco sobre um grupo de nativos americanos.
  4. * Complete a camada de mapas  peça lapbook. Você pode ler sobre esta página sobre onde viviam .
  5. Look at an Iroquois home, a longhouse. Here’s the same image in bigger and in color. Here are pictures of the inside. What do you see?

M(*)

  1. Reading Options:  Pilgrim Stories or This Country of Ours  parts 2, 3 and 4. Pilgrim Stories is easier, more story than facts, but maybe you have already read it. You would read 2 chapters a day, except for the few chapters toward the end that are 10 pages. Those can be read alone on a day. Maybe you could read these stories aloud to younger brothers and sisters. The Country of Ours shares more historical details. You will read one chapter a day.
  2. (Read Pilgrim Stories chapters 1 and 2. Tell someone about the story.)
  3. (Read This Country of Ours chapter 13. Tell someone the story of the chapter.)
  4. (*) If you like using notebooking pages, print out these 5 pages to use to write about the Iroquois.
  5. You will write on one topic each day. Your five topics will be:
    • who the Iroquois were and where they lived  (Bold means: Do this one today.)
    • their form of government
    • the five main nations of the Iroquois
    • wampum
    • their lifestyle, how they lived
    • Here are two sites to use for information. One   Two  (Use the links on these pages for more information.)

Day 17

L*

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 3 and 4. Tell someone about the story.)
  2. Write about the Iroquois League of Nations. *Complete the League Flap Four. On the four flaps write: Government, Constitution, Purpose, Borrowing Ideas. Write inside something about each of these things.

M

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 3 and 4. Tell someone about the story.)
  2. (Read This Country of Ours chapter 14 . Tell someone the story of the chapter.)
  3. You will write on one topic each day. Your five topics will be:
    • who the Iroquois were and where they lived
    • their form of government
    • the five main nations of the Iroquois
    • wampum
    • their lifestyle, how they lived
    • Here are two sites to use for information. One   Two  (Use the links on these pages for more information.)

Day 18

L*

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 5 and 6. Tell someone about the story.)
  2. *Complete the Five Nations piece. You can read about each nation here.

M

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 5 and 6. Tell someone about the story.)
  2. (Read This Country of Ours chapter 15. Tell someone the story of the chapter.)
  3. You will write on one topic each day. Your five topics will be:
    • who the Iroquois were and where they lived
    • their form of government
    • the five main nations of the Iroquois
    • wampum
    • their lifestyle, how they lived
    • Here are two sites to use for information. One   Two  (Use the links on these pages for more information.)

Day 19

L*

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 7 and 8. Tell someone about the story.)
  2. *Complete the wampum lapbook piece. You can read about wampum here.

M

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 7 and 8. Tell someone about the story.)
  2. (Read This Country of Ours chapter 16. Tell someone the story of the chapter.)
  3. You will write on one topic each day. Your five topics will be:
    • who the Iroquois were and where they lived
    • their form of government
    • the five main nations of the Iroquois
    • wampum
    • their lifestyle, how they lived
    • Here are two sites to use for information. One   Two  (Use the links on these pages for more information.)

Day 20

L*

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 9 and 10. Tell someone about the story.)
  2. ** Complete as peças sapato lapbook: mocassins e sapatos de neve . Havia muito os europeus que vêm para a América poderia aprender com os Iroquois sobre como viver e sobreviver. Você pode ler sobre os seus  sapatos  e mais aqui. Você pode ler mais sobre a sua roupa aqui também.

M

  1. (Leia Pilgrim Histórias  capítulos 9 e 10 . Diga para alguém sobre a história.)
  2. (Leia  este nosso país capítulo 17 . Diga para alguém que a história do capítulo.)
  3. Assista a este vídeo sobre “ O Povo do Longhouse “.
  4. Você vai escrever sobre um tópico cada dia. Seus cinco temas serão:
    • que os iroqueses eram e onde viviam
    • sua forma de governo
    • as cinco principais nações do Iroquois
    • Wampum
    • seu estilo de vida, como eles viviam
    • Here are two sites to use for information. One   Two  (Use the links on these pages for more information.)

(Jamestown)

dia 21

L *

  1. (Leia Pilgrim Histórias  capítulos 11 e 12 . Diga para alguém sobre a história.)
  2. Read about Sir Walter Raleigh.
  3. * Imprima este Settlers Timeline precoce  página. Escrever em Sir Walter Raleigh ou The Lost Colony of Roanoke lado de imagem de Raleigh na linha para 1552. Manter esta página cronograma. Você estará adicionando a ele como você continuar a aprender sobre este período de tempo.

M

  1. (Leia Pilgrim Histórias  capítulos 11 e 12 . Diga para alguém sobre a história.)
  2. (Leia  este nosso país capítulo 18 . Diga para alguém que a história do capítulo.)
  3. Read about Sir Walter Raleigh.
  4. Comece uma linha do tempo. Escrever uma data. Inserir uma imagem. Escrever texto. Você pode fazê-lo em um programa de processamento de texto, um programa de desenho, ponto de poder, ou como quiser. Guardá-lo e adicionar-lhe à medida que avançamos. (Seja criativo! Aqui estão alguns modelos para lhe dar algumas idéias.) Aqui está uma foto de Sir Walter Raleigh para você começar. É de Wikipedia. Isso é um ótimo lugar para tirar fotos de.

dia 22

o

  1. (Leia  Pilgrim Histórias  capítulos 13 e 14 . Diga para alguém sobre a história.)
  2. Assistir a este filme sobre o Capitão John Smith .

M *

  1. (Leia Pilgrim Histórias  capítulos 13 e 14 . Diga para alguém sobre a história.)
  2. (Read This Country of Ours chapter 19. Tell someone the story of the chapter.)
  3. *Read pages 4-6 on the beginnings of the colonies in America and the directions on pages 7 and 8. Print pages 15-17.
  4. Add Jamestown to your timeline.
  5. You are going to build a model of the Jamestown fort. You could start coloring your fort. You could also glue each page onto a plain piece of paper to make all of the pages stronger (unless you were able to print on card stock). This is a “sample” and is labeled as such, but there is no alternative. You’ll just need to color over it.

Day 23  (optional materials for L: shoe box, popsicle sticks, glue)

L*

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 15 and 16. Tell someone about the story.)
  2. Watch this short video on landing in Jamestown.
  3. *Print out the three timelines pieces.
  4. Cut them all out so you don’t lose them and attach them in order onto your Early Settlers timeline page. Write Jamestown and/or John Smith onto the line with the Jamestown settlement and 1607. (The Early Settlers timeline was printed on Day 21.)
  5. (If you have older siblings building a model fort, here’s an easy kid fort idea using a shoe box, popsicle sticks and glue.)

M*

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 15 and 16. Tell someone about the story.)
  2. (ReadThis Country of Ours chapter 20. Tell someone the story of the chapter.)
  3. Watch this video on Life in Jamestown.
  4. *Read the quote to practice reading cursive handwriting.
  5. See if you can find all of the letters of your name in there. Want to try to figure out your name in cursive?
  6. Start building your fort.

Day 24

L*

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 17 and 18. Tell someone about the story.)
  2. Listen to the story of John Smith and Pocahontas. You can read along with the book and see the pictures too!
  3. *Choose an activity page to do. They are marked with how difficult they are.

M

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 17 and 18. Tell someone about the story.)
  2. (Read This Country of Ours chapter 21. Tell someone the story of the chapter.)
  3. Watch this short video on the Jamestown Colony.
  4. Work on building your fort.

Day 25 

L*

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 19 and 20.  Tell someone about the story.)
  2. Play this Jamestown game.
  3. *Choose another activity page.

M

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 19 and 20. Tell someone about the story.)
  2. (Read This Country of Ours chapter 22. Tell someone the story of the chapter.)
  3. Play this Jamestown game.
  4. Finish building your fort.

(Mayflower)

Day 26

L

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 21 and 22. Tell someone about the story.)
  2. Watch the first part of the Charlie Brown Mayflower movie. Watch the first half, 12 minutes.
  3. What are some of the things that happened while they were traveling?
  4. Write the Mayflower on your timeline on one of the lines for 1620.

M(*)

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 21 and 22. Tell someone about the story.)
  2. (Read This Country of Ours chapter 23. Tell someone the story of the chapter.)
  3. Watch the first part of this Mayflower  movie.
  4. (*) Become a character about to sail to America. Write a diary entry. You can print these pages if you would like to use them to write on. You will write a diary entry each day this week. Include a date on each entry!

Day 27

L

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 23 and 24. Tell someone about the story.)
  2. Watch the second half of the Charlie Brown Mayflower movie.
  3. Where did they land? Find Plymouth on the map of early America. Plymouth is in Massachusetts. You can see the red spot is where Plymouth is. Can you find where it is on the map?

M

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 23 and 24. Tell someone about the story.)
  2. (Read This Country of Ours chapter 24. Tell someone the story of the chapter.)
  3. Watch part 2 of the Mayflower movie.
  4. Write a diary entry from a day on board ship.

Day 28

L

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 25 and 26. Tell someone about the story.)
  2. Read through Remember Patience Whipple’s diary of her voyage on the Mayflower.
  3. Click to turn the pages and use the links to see more. Do the activities.
  4. Write the Mayflower Compact on your timeline on one of the lines for 1620.   Did you see the picture in her diary of the pilgrims signing this agreement they made on the ship before they stepped foot in the New World?

M

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 25 and 26. Tell someone about the story.)
  2. (Read This Country of Ours chapter 25. Tell someone the story of the chapter.)
  3. Watch part 3 (final part) of the Mayflower movie.
  4. Write a diary entry from a day in your life.

Day 29

L(*)

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 27 and 28. Tell someone about the story.)
  2. (*) Pretend you were on the Mayflower. Write a diary entry, telling about your day. You will write another entry tomorrow. You can use one of these papers if you like. (Print 2 if you are using them.)
  3. Make sure you put the date on the diary entry.

M

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 27 and 28. Tell someone about the story.)
  2. (Read This Country of Ours chapter 26. Tell someone the story of the chapter.)
  3. Read half of this page of questions and answers by Desire Minter, a Mayflower passenger.
  4. Write another diary entry. Include a date. (You don’t have to write them in order. The dates will put them in order.)

Day 30

L

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 29 and 30. Tell someone about the story.)
  2. Write a second entry in your diary. What did you eat? What did you play? Did you have to do chores? Did anything exciting happen on the boat?

M

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 29 and 30. Tell someone about the story.)
  2. (Read This Country of Ours chapter 27. Tell someone the story of the chapter.)
  3. Finish reading this page of questions and answers by Desire Minter, a Mayflower passenger.
  4. Write a final diary entry.
  5. Add the Mayflower to your timeline.

Day 31

L*

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 31 and 32. Tell someone about the story.)
  2. *Print this page and use the map to answer all of the questions.

M**

  1. (Read Pilgrim Stories chapters 31 and 32.  Tell someone about the story.)
  2. (Read This Country of Ours chapter 28. Tell someone the story of the chapter.)
  3. Listen to and read the Mayflower Compact.
  4. *Fill in this worksheet as you listen.
  5. * Responda as perguntas sobre o Mayflower Compact ( Mayflower Compact Impact ) (Respostas:. 1-Deus e uns dos outros; 2-a promessa de unir e não separado; 3-a do grupo que discute a política e regras de uma maneira civilizada; 4 regras -Discuta e revisão; 5-por fim, a preservação (sobrevivência), ea fazer avançar a fé cristã;. 6-all submissão e obediência )
  6. Dê esta planilha para um pai para manter em sua carteira.

dia 32

L (*)

  1. Leia  Pilgrim Histórias  capítulos 33 e 34 .
  2. (*) Escrever sobre o primeiro Thanksgiving . (Se você não tiver, ler sobre isso no livro de histórias de peregrinos.)

H (*)

  1. Leia Pilgrim Histórias  capítulos 33 e 34 .
  2. (Leia  este nosso país capítulo 29 . Diga para alguém que a história do capítulo.)
  3. (*) Escrever sobre o  primeiro Thanksgiving . (Se você não tiver, ler sobre isso no livro de histórias de peregrinos.)

dia 33

L *

  1. (Leia Pilgrim Histórias capítulos 35 e 36 . Diga para alguém sobre a história.)
  2. * Você sabe quem é quem ? Faça uma pesquisa on-line, se você precisa, a fim de encontrar as respostas certas.
  3. Dê esta planilha para alguém para manter em sua carteira.

M *

  1. (Leia Pilgrim Histórias capítulos 35 e 36 . Diga para alguém sobre a história.)
  2. (Leia  este nosso país capítulo 30 . Diga para alguém que a história do capítulo.)
  3. * Você sabe  quem é quem ? Faça uma pesquisa on-line, se você precisa, a fim de encontrar as respostas certas.

dia 34

L *

  1. (Leia  Pilgrim Histórias  capítulos 37 e 38 . Diga para alguém sobre a história.)
  2. * Imprimir páginas 28 e 29 deste folheto a atividade em  William Bradford . Fazer as atividades. Na página 29 menciona um vídeo. Você vai apenas pedir as imagens da maneira que você pensa que aconteceu. Use-os para contar a história você acha que ele está dizendo sobre os peregrinos.
  3. Se você quiser assistir ao vídeo , obter permissão antes. (Este vídeo pode não estar sempre disponível e não é necessário para completar esta tarefa.)

M

  1. (Leia Pilgrim Histórias  capítulos 37 e 38 . Diga para alguém sobre a história.)
  2. (Leia  este nosso país capítulo 31 . Diga para alguém que a história do capítulo.)
  3. Read the chapter on William Penn.
  4. Write a paragraph about him.

Day 35

L

  1. (Read Pilgrim Stories chapter 39, just one story. Tell someone about the story.)
  2. Click on the most recent date and read the current events and tell someone about what is happening in the world.

M

  1. (Read Pilgrim Stories chapter 39, just one story. Tell someone about the story.)
  2. (Read This Country of Ours chapter 32. Tell someone the story of the chapter.)
  3. Read an article. Choose one article.
  4. Look at the most recent cartoon and try and answer the questions. Describe the cartoon and meaning to your parents.

(Colonial Life)

Day 36

L

  1. (Read Pilgrim Stories chapter 40, just one story. This is a long story. Tell someone about the story.)
  2. Watch this video on the early settlers.
  3. Use the links with pictures to explore and learn about colonial life. Choose what you are interested in. You can use this again on Day 37.
  4. Tell someone about colonial life.

M

  1. (Read Pilgrim Stories chapter 40, just one story. This is a long story. Tell someone about the story.)
  2. (Read This Country of Ours chapter 33. Tell someone the story of the chapter.)
  3. Watch this video on the New World.

Day 37

L

  1. (Read Pilgrim Stories chapter 41,  just one story. Tell someone about the story.)
  2. Watch this video on the puritan settlers.
  3. Use the links with pictures to explore and learn about colonial life.
  4. Tell someone about colonial life.

M

  1. (Read Pilgrim Stories chapter 41, just one story. Tell someone about the story.)
  2. (Read This Country of Ours chapter 34. Tell someone the story of the chapter.)  Salem Witch Trials
  3. Write a paragraph on the development of the new world. Use what you learned in the video yesterday. You should have at least eight sentences. Make sure you have an introduction and conclusion.

Day 38

L

  1. (Leia Pilgrim Stories  capítulo 42 , apenas uma história. Diga para alguém sobre a história.)
  2. Utilize este  mapa para rotular quando cada área foi estabelecida pela primeira vez. Escrever as datas direita para o mapa. Você pode encontrar suas datas de liquidação nesta  linha do tempo .
  3. Você pode adicionar este para a sua carteira.

M

  1. (Leia Pilgrim Stories  capítulo 42 , apenas uma história. Diga para alguém sobre a história.)
  2. (Leia  este nosso país capítulo 35 . Diga para alguém que a história do capítulo.)
  3. Leia esta introdução à vida na época dos julgamentos das bruxas de Salem .
  4. Leia a história dos Trials .
  5. Tituba estava praticando bruxaria e não havia atividade demoníaca provável acontecendo na área com aqueles que trouxeram sua religião falsa com eles.
  6. O Antigo Testamento fala sobre matar aqueles que fazer bruxaria. O Novo Testamento nunca fala sobre matar sempre como o que deve ser feito. Se os puritanos estavam cheios do Espírito Santo, então eles tinham o poder pelo sangue de Jesus sobre quaisquer demônios. Eles estavam errados em agir com medo. Aqueles cheio de fé nunca está cheio de medo.
  7. Adicione os julgamentos das bruxas de Salem ao seu cronograma.

dia 39

o

  1. (Leia  Pilgrim Stories capítulo 43 , apenas uma história. Diga para alguém sobre a história.)
  2. Leia Colonial  receitas . Tente um fora, se puder.

M

  1. (Leia Pilgrim Stories capítulo 43 , apenas uma história. Diga para alguém sobre a história.)
  2. (Leia  este nosso país capítulo 36 . Diga para alguém que a história do capítulo.)
  3. Leia este jogo Jeopardy . Eu não espero que você saiba as respostas, mas você pode aprender-los como você clicar sobre eles e lê-los.

Dia 40 *

L *

  1. (Leia Pilgrim Stories  capítulo 44 ,  apenas uma história. Diga para alguém sobre a história.)
  2. * Leia a notícia e preencher este quadro .

M

  1. (Leia Pilgrim Stories  capítulo 44 ,  apenas uma história. Diga para alguém sobre a história.)
  2. (Leia  este nosso país capítulo 37 . Diga para alguém que a história do capítulo.)
  3. Escolha pelo menos 5 estados e 5 anos e representar graficamente os crescimento das colônias . Talvez um gráfico de linha seria melhor? ( Fabricante de gráfico online , Se você está aprendendo Excel, você pode fazer este gráfico usando esse programa. Descobrir isso!)
  4. You can decide if you would like to include your graph in your portfolio.

(Daniel Boone)

Day 41

Optional Reading:

This Country of Ours chapters 45-50

(8th grade reading level?) With Wolfe in Canada Henty

(Listed on 6th on the Robison booklist)  The Pathfinder Cooper  Audio Book

L

  1. Read about Daniel Boone.
  2. Fill in the blanks.

M

  1. Make a power point presentation on Daniel Boone (or ask a parent if you would like to make another sort of project.) You will present it on Day 45.
  2. Here are three pages to use.

Day 42

L

  1. Listen to the story Daniel Boone.
  2. Tell someone about Daniel Boone.

M

  1. Work on your presentation.
  2. Here are three pages to use.

Day 43  (Materials for L: large cereal box or other thin cardboard, OR print on cardstock, OR if you can’t, just use the paper or glue two pieces of paper together to make it thicker)

L**

  1. *Print out this mini book on Daniel Boone (Daniel Boone_frontiersman). Make the book and read it.
  2. Here is a map of Boone’s “wilderness road” he traveled.
  3. *Print the map. Glue it to cardboard. When it is dry, cut it into pieces and put the puzzle back together. How many states did he walk across?

M

  1. Work on your presentation.
  2. Here are three pages to use.

Day 44

L*

  1. *Print out and complete this Daniel Boone matching worksheet.
  2. If you forget the answers, go find them in the article.

M

  1. Work on your presentation.
  2. Here are three pages to use.

Day 45

L

  1. If you don’t know what pelts are, find out!
  2. Complete the crossword puzzle.
  3. Want to try the word search? (This uses Java. If you aren’t able to run it or would prefer to print it out, here is a printable version)

M

  1. Finish your presentation and present it to an audience. Read it to them. Explain things to them. Answer their questions.
  2. Add Daniel Boone to your timeline.

(French and Indian War)

Day 46

L

  1. Watch this presentation on the French and Indian War.
  2. Were the French and Indians fighting against each other?  (answer: no)
  3. Who were the French fighting?  (answer: British)
  4. Who lost the war?  (answer: the French)
  5. What are some of the things the rulers in England did to make the colonists mad?  (answer: raised taxes, told them they couldn’t settle in the West)

M

  1. Read about the battles of the French and Indian War. Answer the questions by using the map.

Day 47

L

  1. Grab some others and read this short skit about the French and Indian War. You don’t need to have 6 people. Just assign parts. (from)

M(*)

  1. Read about the cause and effect of the war and write a paragraph about it.
  2. (*) Here are notebooking pages you could use.

Day 48

L*

  1. *Print out this page and fill in the blanks. Start with what you know and what makes sense. Then you can go back and use the words leftover to fill in the rest. (If you need help, here are the answers.)

M

  1. Read a description of the war and write a paragraph about it.

Day 49

L*

  1. *(Child needs to choose a picture.) Write a postcard. Read the directions on the page.

M(*)

  1. Read about Pontiac’s Rebellion and write a paragraph about it.
  2. (*) Here are notebooking pages you could use.

Day 50

L*

  1. * Imprima a página cronograma seguinte ( Antes da Revolução ). Preencha Daniel Boone, início da Guerra Franco-Indígena, Fim da guerra francesa e indiana, a Rebelião de Pontiac.
  2. Tente estas actividades:

M

  1. Leia sobre a Proclamação de 1763  e escrever um parágrafo sobre o assunto.
  2. Adicionar a guerra francesa e indiana ao seu cronograma.

revolução Americana

(Benjamin Franklin)

dia 51

Leitura Opcional: Você tem muito tempo para trabalhar sobre estas, 40 dias. Você pode ler estes até dia 90.

o

  1. Assista a este vídeo sobre  Benjamin Franklin  e contar a alguém sobre algumas das coisas que Benjamin Franklin fez.

M

  1. Assistir a este documentário sobre Benjamin Franklin .
  2. Assista parte 2 depois parte 1.

dia 52

o

  1. Leia sobre Benjamin Franklin .
  2. Você pode olhar fotos de Franklin.
  3. Jogue o jogo de correspondência ou concentração para ver o que você sabe.

M *

  1. Escrever uma página sobre Benjamin Franklin . Você pode usar a página 8, se você gostaria de ter uma página notebooking .

(George Washington)

dia 53

o

  1. Leia a biografia de George Washington .
  2. De acordo com a biografia você pode usar os links para ver o slideshow e jogar o jogo online.

M

  1. Leia os primeiros trinta regras de lista de como se deve comportar-se de George Washington.
  2. O que é que você acha que você deve aplicar-se a si mesmo?
  3. O que é que você acha que é bastante ridículo? O que você alterá-lo para?
  4. Leia sobre fontes primárias e secundárias .
  5. Go back to number 1 above and read the introduction to the rules. Is that a primary source or a secondary source?

Day 54

L

  1. Complete the crossword puzzle.
  2. Complete the word search.  (Optional printable version)

M

  1. The rules are a secondary source. George Washington didn’t write them himself.
  2. Read about using documents as a primary source. Jump to page 9 of the pdf.
  3. Use the primary documents to answer the questions at the end of the pdf. You can complete this on Day 55.

Day 55

L*

  1. *Choose two activities to complete.

M

  1. Use the primary documents to answer the questions at the end of the pdf.

Day 56

L

  1. Watch this Cartoon about Washington. (Here is an alternate link if that one gets taken down.)

M

  1. Watch the first thirteen minutes of this documentary on the presidents.

Day 57

L

  1. Register for free and play this Mission US game. You will play tomorrow as well. If you don’t finish today, you can continue tomorrow. If you finish today, you make different choices tomorrow to see what happens.

M

  1. Register for free and play this Mission US game. You will play tomorrow as well. If you don’t finish today, you can continue tomorrow. If you finish today, you make different choices tomorrow to see what happens.

Day 58

L

  1. Play the Mission US game.

M

  1. Play the Mission US game.

Day 59

L

  1. Play the Patriot Spy game. READ all of the information! I’m letting you learn from the games instead of giving you other things to read. So, take the time to read, so you can learn what happened.

M

  1. Play the Patriot Spy game. READ all of the information! I’m letting you learn from the games instead of giving you other things to read. So, take the time to read, so you can learn what happened.

Day 60

L

  1. Write a speech that tells your neighbors why they should fight for independence.
  2. Give your speech.

M

  1. Write a speech convincing your neighbors to support independence.
  2. Give your speech.

Day 61

L

  1. Do the Boston Tea Party activity.
  2. What happened at the Boston Tea Party?

M

  1. Read the newspaper article about the Tea Party in Boston in 1774.
  2. Add the event to your timeline.

Day 62

L*

  1. Watch this video on Lexington and Concord.
  2. What began at Lexington and Concord?  (answer: The American Revolution)
  3. Watch this video on the Declaration of Independence.
  4. What was the date that American declared Independence and became their own country?  (answer: July 4, 1776)
  5. *Print out the next page in your timeline (The Revolution).
  6. Write in Lexington and Concord on the top line.
  7. Write The Declaration of Independence on the next line.

M

  1. Read the newspaper article about Declaring Independence in Philadelphia in 1776.
  2. Add the event to your timeline.
  3. Listen to the Declaration being read.

Day 63

L

  1. Watch this video on Battle of Bunker or Breed’s Hill.
  2. If you want (and are allowed to watch another video), the older kids today are learning about the Battle of Trenton. You could also read about it.

M

  1. Read the newspaper article about the waning troops in Trenton in 1776.
  2. Read about the Battle of Trenton and Washington’s Crossing of the Delaware.
  3. Add the event to your timeline.

Day 64

L

  1. Learn about two turning points in the war.
  2. Read about Saratoga.
  3. Watch the video on winter in Valley Forge .
  4. Write Valley Forge on the next line of your timeline (3rd line).
  5. What happened at these places?

M

  1. Read the newspaper article about Saratoga in 1777.
  2. Add the event to your timeline.

Day 65

L

  1. Read about Yorktown.
  2. Watch the video on Yorktown.
  3. Write Yorktown on the last line of your timeline page.
  4. If it is unavailable, read this other description of the battle. What happened here?  (answer: The British surrendered to the Americans.)

M

  1. Read the newspaper article about Yorktown in 1781.
  2. Add the event to your timeline.
  3. Play the Road to the Revolution game.

Day 66  (Materials: Make sure you have ink for the printer.)

L*

  1. You are going to be working on a lapbook on the American Revolution. You are also going to be working on a newspaper about the Revolution.
  2. *Print out these lapbook pieces and complete them (Who was King George).
  3. Read your lapbook pieces to someone.
  4. Choose a name for your newspaper. (Remember, it’s from the late 1700s and is about the Revolution.)
  5. Type the name of your newspaper into this template, or start your own from scratch.
  6. Make sure you save it in a folder with your name on it and call it American Revolution Newspaper.
  7. If using a computer is hard for you, you can write the name of your newspaper at the top of a piece of paper. You don’t have to use the computer.

M*

  1. *Print this lapbook on the American Revolution. (Print pages 4 to 40.) You have 15 days to complete the lapbook and a newspaper assignment. You’ll have to do 2 or 3 pieces of the lapbook each day. Some require no writing or very little writing, so when you have an easier piece to do, do an extra one as well. Follow the directions on the lapbook. Research answers. If you can’t find something, you can go back to the download and read the information included in the lapbook.
  2. You will also be working on this newspaper assignment. There is a link on the page to a template in Word that you can use. You can also design the newspaper yourself. Do something every day. Do the pictures and captions on the same day. Write down your who, what, where, when, why and how facts as you research your article choices. You can take a couple of days to write each article. For your free choice you could do anything appropriate to the time period, even an advertisement, or proverb or witticism.
  3. Here are some short directions for how to write a news article.
  4. Get started today. Each day you’ll do 2 or 3 lapbook pieces and a part of your article. You must be finished by Day 80.
  5. Here’s one site you could use for information on battles and people. There is also clip art maybe you would like to use.
  6. Here is a site with quotations.
  7. Here are some interesting facts.
  8. Here are more facts, many about women who fought in the war.
  9. Here is a page of battle statistics.

Day 67

L*

  1. Choose a battle to write your article about. Here are some ideas. Go to this page on Wikipedia and type the name of a battle into the search box. Copy and paste a picture from the Wikipedia page into your newspaper. Make it smaller by clicking on it and dragging in the corners. Write a caption for the picture.
  2. Save your work.
  3. Você pode tirar uma foto se você não estiver usando o computador.
  4. * Imprima Página 1 desta peça lapbook ( Mapa de 13 colônias ). Escrever nos nomes das colônias. Aqui está um mapa para ajudá-lo.

M

  1. Trabalhar em seu lapbook.
  2. Trabalhar em seu jornal.

dia 68

L *

  1. No lugar em seu jornal por história sobre uma batalha, você vai escrever sobre a batalha que você escolheu ontem. Você pode precisar de ir para lá e encontrar alguma informação .
  2. Escreva um título / título para sua história.
  3. Então escreva,
    • Quem:
    • O que:
    • Quando:
    • Onde:
    • Por quê:
    • Como:
  4. Certifique-se de escrever frases inteiras para o porquê e como.
  5. * Imprima esta peça lapbook e concluí-lo ( tributação sem representação ).
  6. Leia o seu pedaço lapbook a alguém.

M

  1. Trabalhar em seu lapbook.
  2. Trabalhar em seu jornal.

dia 69

L *

  1. Escolha duas citações Guerra Revolucionária e copiá-los para o seu jornal. Certifique-se de incluir quem disse isso!
  2. Aqui estão algumas citações para escolher.
  3. * Imprima estas peças lapbook e completa uma página, apenas 2 pessoas ( Patriots).
  4. Você pode olhar aqui para informações .

M

  1. Trabalhar em seu lapbook.
  2. Trabalhar em seu jornal.

dia 70

L *

  1. Escrever 10 fatos interessantes sobre o seu jornal. Apenas listá-los com números 1., 2 ….
  2. Aqui estão alguns fatos . Aqui estão mais alguns fatos , mas escolher entre a parte inferior da página. Você provavelmente vai estar usando a parte superior da página para outro artigo.
  3. * Imprima estas peças lapbook e concluí-las ( Stamp Act e passeio de Paul Revere ).

M

  1. Trabalhar em seu lapbook.
  2. Trabalhar em seu jornal.

dia 71

o

  1. Create an advertisment for your newspaper. What do you think people would buy? Make sure it fits the time period.
  2. Put your advertisement in the “free choice” space on the newspaper. You have finished one page!
  3. Complete another page with two more patriots.
  4. Here is the page with names and information. You can look up information elsewhere as well.
  5. Read your lapbook pieces to someone.

M

  1. Work on your lapbook.
  2. Work on your newspaper.

Day 72

L

  1. Choose a person from the American Revolution to write about. Here are some ideas.
  2. Go to Wikipedia and type the name of the person into the search box. Copy and paste a picture from the Wikipedia page into your newspaper. Make it smaller by clicking on it and dragging in the corners. Write a caption for the picture.
  3. Complete another page with two more patriots.
  4. Read your lapbook pieces to someone.

M

  1. Work on your lapbook.
  2. Work on your newspaper.

Day 73

L

  1. In the place on your newspaper for the story about a person, you will write about whomever you chose yesterday. You might need to go here and find some information.
  2. Write a Title/Headline for your story.
  3. Then write,
    • Who:
    • What:
    • When:
    • Where:
    • Why:
    • How:
  4. Make sure you write whole sentences for the why and how.

M

  1. Work on your lapbook.
  2. Work on your newspaper.

Day 74 

L

  1. Choose a woman from the American Revolution to write about. Read this page to learn facts about Deborah Sampson, Molly Pitcher and Sybil (Cybil) Ludington.
  2. If you want, find a picture for your article and put it in your newspaper.
  3. Complete the last page of patriot leaders.
  4. Read your lapbook pieces to someone.

M

  1. Work on your lapbook.
  2. Work on your newspaper.

Day 75 

L

  1. In the place on your newspaper for the story about a person, you will write about whomever you chose on Day 74. You might need to go here and find some information.
  2. Write a Title/Headline for your story.
  3. Then write,
    • Who:
    • What:
    • When:
    • Where:
    • Why:
    • How:
  4. Make sure you write whole sentences for the why and how.
  5. You are finished your newspaper. Print it out!

M

  1. Work on your lapbook.
  2. Work on your newspaper.

Day 76

L**

  1. *Print out and complete this lapbook piece (Join or Die).
  2. *Print out and complete this lapbook piece (Englands Reason for Taxing the Colonies).
  3. Read your lapbook pieces to someone.

M

  1. Work on your lapbook.
  2. Work on your newspaper.

Day 77

L**

  1. *Print out and complete this lapbook piece (Cause of the War).
  2. *Print out and complete this lapbook piece (Can You Answer).
  3. Read your lapbook pieces to someone.

M

  1. Work on your lapbook.
  2. Work on your newspaper.

Day 78

L*

  1. *Print out and complete this lapbook piece (Boston Tea Party and Sugar Act).
  2. Read your lapbook pieces to someone.

M

  1. Work on your lapbook.
  2. Work on your newspaper.

Day 79

L**

  1. *Print out and complete this lapbook piece (Boston Massacre).
  2. *Print out and complete this lapbook piece (Battles).
  3. Read your lapbook pieces to someone.

M

  1. Work on your lapbook.
  2. Work on your newspaper.

Day 80

L

  1. Read your lapbook and newspaper to an audience.
  2. Give your newspaper to a parent to add to your portfolio.
  3. See if there is a recipe you can try.

M

  1. Work on your lapbook.
  2. Work on your newspaper.
  3. Read your lapbook and newspaper to an audience.
  4. Add your newspaper to your portfolio.

Constitution/Government Day 81

L*

  1. Watch this video on the Constitutional Convention.
  2. Watch this video on the Constitution and its Preamble  (the beginning words of the Constitution).
  3. *Write Constitutional Convention on the first line of the timeline about After the Revolution.

M

  1. Read the basics of the Constitution. (If the first link is giving you trouble, try this one.)
  2. Add the Constitution to your timeline.
  3. Read through this list of questions and answer what you can so far. Write your answers some place where you can add to it every day. Number them so you know what questions you are missing. It would be best to type your answers so that you can list them in order and easily see what you have missed so far.

Day 82

L

  1. Read about the Constitution.
  2. What is the Constitution?  (answer: It’s the law of America.)
  3. What is the Bill of Rights?  (answer: additions made to the Constitution that protect our rights)
  4. The Constitution divides the US government into three parts. Do you remember what they are?  (answer: president, Congress, courts)

M

  1. Read about the Constitution.
  2. Read about the Preamble .
  3. Read about the Articles  of the Constitution.
  4. Read through this list of questions and answer what you can so far.

Day 83

L

  1. Read more about the Constitution.
  2. What does it say is more powerful than any part of the government? (HINT:  the foundation and supreme law of the land) (answer: the Constitution)

M

  1. Read about National vs. State Government.
  2. Read through this list of questions and answer what you can so far.

Day 84

L

  1. Read about the Branches of Government.
  2. Watch this video on the branches of government.
  3. Who works in the executive branch of the government?  (answer: president)
  4. Who works in the legislative branch?  (answer: congressmen and women)
  5. Quem trabalha na  judicial ramo? (resposta: juízes, ou juízes do Supremo Tribunal )

M

  1. Leia sobre freios e contrapesos .
  2. Saiba mais através do estudo desta página sobre os ramos do governo .
  3. Leia este  lista de perguntas  e respostas que você pode até agora.

dia 85

o

  1. Play the Branches of Power game. Scroll down to Branch o Mania.

M

  1. Quem tem o poder? Separar os poderes .

dia 86

L *

  1. Leia este explicação da Declaração de Direitos . Hoje lido desde o início até Alteração 4.
  2. * Imprimir páginas 15 e 16 (a busca da palavra ea correspondência entre a alteração com a direita). Hoje, completar a palavra de busca .

M *

  1. Imprimir páginas de dois a seis, planilhas na Declaração de Direitos .
  2. Fazer as três primeiras páginas de hoje. Mark quais os direitos que você acha que são importantes. Em seguida, junte a alteração da “proteção” que foi semelhante  IF houve um.
  3. Você pode conferir suas respostas quando tiver terminado.

dia 87

o

  1. Leia através de alterações 5 a 10 .
  2. Completar o exercício correspondente. Que alteração dá o direito na lista? (Esta é a página 16, já deve ser impresso.)
  3. Você pode conferir suas respostas quando tiver terminado na parte de trás do pdf.

M

  1. Read through the Bill of Rights, the first 10 amendments, or changes to the Constitution.
  2. Complete the fill in the blank worksheet  (from Day 86).

Day 88

L

  1. Play the Bill of Rights game. Choose Elementary Level. The Bill of Rights is the first ten amendments, or changes to the Constitution.
  2. Write a list of what rights you think are important and that you think should be protected.

M

  1. Complete the final worksheet.
  2. Play the Bill of Rights game. Choose the Secondary Level.

Day 89

L

  1. Watch this video on how a law is made.
  2. Read through the steps of a bill becoming a law.

M

  1. Write a paragraph about what rights you think are most important and why. Also include what you think should be rights and why.

Day 90

L

  1. At the top of this page at the bottom of the blue box, there are two circles. Click on the first one. It says “Build a Bill.”
  2. Write and submit a proposal for a new law. What law would you like to see made?

M

  1. Use this website to research any answers you are missing.
  2. If you are finished your answers, you can go here and click on the mouse picture in the bottom right corner of the box at the top of the page. You can watch a bill become a law.

Early 19th Century

(Adams, Jefferson, Plains Indians)

Day 91

Optional Reading: This Country of Ours  chapters 64-96 L

  1. Read about John Adams.
  2. What number president was he?  (answer: 2nd)
  3. Play this matching game about Adams.
  4. Write John Adams on the second line of your timeline with the date when he became president.
  5. You are going to start reading a book about Sacajawea and Lewis and Clark. We will start studying them in a few days, but Sacajawea was an Indian that helped them and you are going to be learning something about the Plains Indians this week. Read the first three sections of the book. Before each section’s title, it lists some words that might be hard and separates them into syllables to help you know how to say them. This is a simple book that everyone can read for themselves.

M

  1. Read this page on John Adams.
  2. Make a power point presentation on John Adams. This link is one place to get information. Here’s some brief information.
  3. You have three days. It should include a title slide, a slide about his family, Abigail Adams, the Continental Congress, Vice President, President, and when he was born and when he died. The last slide should list the websites you used for information. Call that slide, “Resources.”
  4. You are not allowed to copy and paste words from other websites. That is called plagiarism. You can’t do it. Learn and then write your own words.
  5. If you don’t have Power Point or the free version from Open Office, decide on another type of project.

Day 92

L

  1. Read about Thomas Jefferson.
  2. O presidente número era ele? (resposta: 3 )
  3. Jogar este jogo concentração de cerca de Jefferson .
  4. Escrever Thomas Jefferson na próxima linha do seu cronograma para quando se tornou presidente.
  5. Leia os próximos  três seções  do livro.

M

  1. Trabalhar em sua apresentação em power point. Você precisa terminar amanhã.

dia 93

o

  1. Você pode responder as perguntas ? Arraste a imagem correta para a caixa de resposta.
  2. Você já aprendeu sobre o Iroquois que viveu no Oriente. Dê uma olhada no mapa no link. As diferentes cores mostram diferentes grupos de índios. Observe onde os  índios das planícies  viveu. Você consegue adivinhar em alguns dos estados que estão nessa área? Eles não eram afirma ainda neste ponto da história, mas a América continua a se expandir para o oeste.
  3. Aqui está um mapa dos EUA . Citar pelo menos cinco estados na área que anterior foi vivido em por os índios das planícies.
  4. Leia os próximos  três seções  do livro. Ela começa com  o homem negro.

M

  1. Terminar sua apresentação.
  2. Apresentá-lo para uma audiência. Leia a eles. Explicar as coisas para eles. Responder às suas perguntas.

dia 94

o

  1. Assista a esta apresentação sobre os nativos americanos . Você pode clicar em pausa a qualquer momento para ter mais tempo para ler.
  2. Leia sobre os índios das planícies . Não clique em continuar.
  3. Que tipo de casa que os índios das planícies viver? Tirar uma foto dele ou construí-lo.
  4. Leia os próximos  duas seções do livro sobre fazer amigos com os índios .

M

  1. Leia um pouco sobre o terceiro presidente dos Estados Unidos .
  2. Do the online crossword puzzle.
  3. Você pode responder as perguntas ?
  4. Adicionar presidências de Adams e Jefferson ao seu cronograma.

Dia 95 (Materiais para G: escolha- sacos de papel e cadeia;  placa de papel e penas (OPT); agitadores de pintura, argila, penas (OPT), e a corda ou palha.).

o

  1. Faça um ofício nativo americano . Aqui estão alternativa para o parfleche .
  2. Você pode usar idéias a partir desta semana lição de arte para suas decorações de desenho.
  3. Leia os próximos  duas seções  do livro sobre os bens do capitão e do rio.
  4. Diga alguém que Sacajawea é eo que ela está fazendo na história.

M

  1. Leia os fatos sobre o Trail of Tears .
  2. Leia histórias sobre ele .
  3. Write a paragraph about the Trail of Tears. Start with an introduction sentence and end with a conclusion sentence. Your paragraph should have at least six sentences.

(Lewis and Clark)

Day 96

L

  1. Read the two sections about the Rocky Mountains and her being ill.
  2. Tell someone the stories from the book.
  3. Write Lewis and Clark on the last line of your timeline for the year they started on their famous journey to explore across the America.
  4. Read this story of Lewis and Clark’s expedition.

M(*)

  1. Read about the Louisiana Purchase.
  2. Read the first little paragraph on this page to see just how much $15 million really was.
  3. Write a page about the Louisiana Purchase. *You can use this notebooking page if you like.

Day 97

L

  1. Read the next two sections about the buffalo and the falls.
  2. Tell someone about the how the Indians hunted buffalo.
  3. Read about Merriweather Lewis.
  4. Try the matching game.

M

  1. Read an overview of who Lewis and Clark were and what they did.
  2. Look at this historic map of their route. They went into unexplored regions of America. Where did they begin and end their two-year journey?  (answer: St. Louis, Missouri)
  3. How far west did they travel?  (answer: all the way to the Pacific Ocean)
  4. Read about Meriweather Lewis.
  5. Read about William Clark. What was one of the primary reasons for the expedition?  (answer: to find a water route from the Mississippi River to the Pacific Ocean)
  6. Looking at this map, do you think they found one?

Day 98

L

  1. Read the next two sections about rattlesnake bites and going around the falls.
  2. Tell someone about the stories.
  3. Click on number 1 to begin your expedition with Lewis and Clark.
  4. Read the first page.
  5. What president sent them on their expedition?  (answer: Thomas Jefferson)

M*

  1. Read 1801 through 1804 on the timeline.
  2. *Print out a blank map. Draw on the Missouri and Mississippi rivers. Make sure you label them.
  3. Mark Camp Dubois as their starting place. (You can zoom out and switch to map to see where it is.)  Write a number 1 at the spot.
  4. Do the best you can with locations. They didn’t have a map of the areas they were going into. You have it easier because I gave you a map with the states on it to help you figure out where in America you are. Put a title on the map, “Corps of Discovery 1804-1806.”
  5. Read about their starting place. Click on number 14. Scroll down to find the numbered map. You’ll read tidbits from Lewis and Clark’s journals along the way.
  6. On the back of your map write “1. Camp Dubois” and then add a date and information about it.

Day 99

L

  1. Read the next three sections on grizzly bears.
  2. Tell someone what you read about grizzly bears.
  3. Read about the Louisiana Purchase.
  4. Look at this map of the Louisiana Purchase.
  5. It doubled the size of America and made the expedition possible by opening up the land between the East and the Pacific Ocean.
  6. Pack for your expedition.

M

  1. Read about St. Joseph’s. Click on 23. (Scroll down to the map to see the numbers.)
  2. Label it #2 on your map. (Use a map to find the location.)
  3. Write about it on the back of your map. Always write the number, the place, the date and then information.
  4. Read about another stop on the trail. Click on 27.
  5. Label it #3 on your map. (The location is in the title of the page.)
  6. Write about it on the back of your map.
  7. What are some of the dangers and troubles they faced? Think about what you read in both places.

Day 100

L

  1. Read the next two sections about the top of the falls and cloud bursts.
  2. Tell someone what you read.
  3. Today click on number 2.
  4. Read the page. Don’t click on the links.
  5. Look at the map. They started their expedition at the meeting place of the Mississippi and the Missouri Rivers. What two states does that place border on?  (answer: Missouri and Illinois)
  6. Click on the specimen box link to add what you found to your online collection.
  7. Lewis and Clark discovered many new plants and animals on their trip. They collected what they could. They drew pictures and wrote descriptions of everything.
  8. This is a list of plants that they collected and wrote about. Click on at least a few of them to look at them.

M

  1. Read about a peace party. Click on 33.
  2. Label it #4 on your map.
  3. Write about it on the back of your map. Always write the number, the place, the date and then information.
  4. Read about another stop on the trail. Click on 39. The day before they had a tense meeting with some Indians. Find out what happened next.
  5. Label it #5 on your map. (The location is in the title of the page.)
  6. Write about it on the back of your map.
  7. What have Lewis and Clark’s relations with the Indians been like so far on their expedition?

Day 101

L

  1. Read the next two sections on the source of the river and roots and seeds.
  2. Tell someone what you read about eating roots and seeds.
  3. Today click on number 3.
  4. Read the page and add the buffalo specimen to your box.
  5. Pretend you are on Lewis and Clark’s team. Write a note home and tell them about what you have done and seen.

M

  1. Read about a find for Jefferson. Click on 44.
  2. Label it #6 on your map.
  3. Write about it on the back of your map. Always write the number, the place, the date and then information.
  4. Read about another stop on the trail. Click on 49.
  5. Label it #7 on your map. (The location is in the title of the page.)
  6. Escrever sobre ele na parte de trás do seu mapa.
  7. Lewis e Clark escreveu sobre suas descobertas ao longo do caminho. Eles descobriram novos animais e plantas e gravou-os cuidadosamente. Que dois tipos de rochas fizeram notar nos dias que você acabou de ler sobre? (resposta: carvão e granito )

dia 102

o

  1. Leia os próximos  três seções  sobre seu povo e irmão.
  2. Dizer a alguém o que aconteceu nas histórias.
  3. Hoje, clique no número 4 .
  4. Leia a página e adicionar o urso pardo à sua caixa de amostra.
  5. Onde é que suas explorações terminar antes eles se dirigiram para o leste? (resposta: Oceano Pacífico )
  6. Jogue o jogo mapman .

M

  1. Leia sobre uma situação perigosa. Clique em  58 .
  2. Rotulá-la como 8 em seu mapa.
  3. Escrever sobre ele na parte de trás do seu mapa. Sempre escreva o número, o lugar, a data e, em seguida, informações.
  4. Leia sobre outra parada na  trilha . Clique em 63.
  5. Rotulá-la como 9 em seu mapa. (A localização é no título da página).
  6. Escrever sobre ele na parte de trás do seu mapa.
  7. Quais são alguns outros perigos e dificuldades que eles encontraram?

dia 103

o

  1. Leia os próximos  três seções  sobre como eles ajudaram e tentou sair.
  2. Dizer a alguém o que aconteceu nas histórias.
  3. Vejam-se alguns dos animais que encontraram em sua viagem.
  4. Escolha outra categoria e ver o que eles encontraram.
  5. O que eles encontram em sua viagem?
  6. Escolha um animal a partir do link acima com uma imagem e tirar uma foto dele e escrever uma descrição dele como Lewis e Clark tinha que fazer, a fim de compartilhar todas as suas experiências e descobertas com os de volta para casa no Oriente.

M

  1. Já encontraram uma rota de água para o Pacífico? Clique em  73 .
  2. Rotulá-la # 10 em seu mapa.
  3. Escrever sobre ele na parte de trás do seu mapa. Sempre escreva o número, o lugar, a data e, em seguida, informações.
  4. Leia sobre outra parada na  trilha . Clique em 79.
  5. Rotulá-la # 11 em nosso mapa. (A localização é no título da página).
  6. Escrever sobre ele na parte de trás do seu mapa.
  7. Qual foi o “Axident Sad?” (Eles soletrou palavras da maneira que soou.)

dia 104

o

  1. Clique no diário de viagem numeradas e ler sobre as aventuras de Lewis e Clark .

M

  1. What animals did they encounter? Click on 89. Tell someone as many of the animals as you can remember. What did they think about them?
  2. Label it #12 on your map.
  3. Write about it on the back of your map. Always write the number, the place, the date and then information.
  4. Read about another stop on the trail. Click on 93.
  5. Label it #13 on your map. (The location is in the title of the page.)
  6. Write about it on the back of your map.
  7. They have made it to the ocean. Did they consider their trip successful?  (answer:  yes)

Day 105

L

  1. Read the next two sections on the Pacific Ocean.
  2. They made it to the ocean, all the way to the other side of the country. They would make it back to the east to tell everyone about it and to share all of their discoveries.
  3. Look at this map drawn on Lewis and Clark’s expedition.
  4. Draw a map of an area of your yard or park (or if you can’t do it outside, then a part of your house.)

M

  1. In your yard or at a park (of if you really can’t get outside, then in your home), draw a map of an area and draw and write descriptions of an animal and of a plant.

Day 106

L

  1. Click on the most recent date and read about current events. Tell someone what is going on in the world.

M

  1. Watch the Lewis and Clark movie.
  2. Add Lewis and Clark to your timeline.
  3. Play the Lewis and Clark game.

War of 1812

Optional Reading:

This Country of Ours chapters 69-70

Day 107

L

  1. Watch this presentation on The War of 1812.
  2. Play this causes of the war game.

M

  1. Watch this presentation on The War of 1812.
  2. Play this causes of the war game.

Day 108

L

  1. Read about Frances Scott Key.
  2. Do the crossword puzzle.
  3. (Today in art you will make crafts for tomorrow’s history.)

M

  1. Read about the US declaring war.
  2. Read about Washington being burned.
  3. Write a paragraph about The War of 1812. It should have at least six sentences in it, not baby sentences, good sentences.

Day 109

L/M*

  1. *Read this skit.  (You’ll need copies for anyone reading in the play. There are 3 readers.)
  2. Set up your “stage.” Put on costumes. Do what you can.
  3. Put on the play. Read the script together with some family members. You’ll need at least one audience member. It’s best to do this with 4 people.

Day 110

L**

  1. *Read a news article and fill out this chart.
  2. *Print out the next page of your timeline, Pioneers. Fill in The War of 1812.

M

  1. Read an article. Choose one article.
  2. Tell someone about it.
  3. Look at the most recent cartoon and try and answer the questions. Describe the cartoon and meaning to your parents.
  4. Add The War of 1812 to your timeline.

Westward Expansion

Optional Reading:

This Country of Ours chapters 69-70

The Hoosier School Master  (lighter print but has picturesdarker print with no pictures–also has footnotes)

Day 111

L

  1. You are going to be reading about heading west on the Oregon Trail. Read the page and then read the first two links, who and why.
  2. Read this Introduction and then read about Independence Missouri.
  3. Make up a person that is going to be traveling the Oregon Trail. Choose a name, age, and reason for going. Every day you will write a diary entry as that person. Today write about why you decided to go west. You can type, or if you want notebooking pages, you can print some.

M

  1. Read the publisher’s note and chapter 1  of Letters of a Woman Homesteader. (audio of chapter 1)
  2. Read the introduction to the Oregon Trail.
  3. Read about why people traveled west on the Oregon Trail.
  4. Faça-se uma pessoa que está indo viajar a fuga de Oregon. Escolha um nome, idade e razão para ir. Todos os dias você vai escrever uma entrada de diário como essa pessoa. Hoje escrever sobre por que você decidiu ir para o oeste. Você pode digitar, ou se você quiser notebooking páginas , é possível imprimir alguns. Seja falador. Não basta escrever algumas frases.

dia 112

o

  1. Hoje você vai ler sobre  onde viajavam e que trilhas foram usados .
  2. Leia a entrada de diário de   Fort Kearney .
  3. Escreva em seu diário sobre o que aconteceu na pista hoje. Certifique-se de dizer onde você está. Que dia é hoje?

M

  1. Leia  o capítulo 2  de  Cartas de um Homesteader Mulher . ( Áudio )
  2. Leia sobre saltar fora .
  3. Escreva em seu diário sobre embalagem e como as coisas correram o dia em que “pulou”. Certifique-se de colocar uma data na página.

dia 113

o

  1. Hoje li sobre  o que eles tomaram na trilha e como eles viajaram .
  2. Leia a entrada do diário do  Rio Platte .
  3. Hoje escrever sobre o que aconteceu hoje. Escrever sobre o que trilha você está e como você está viajando.

M

  1. Leia  o capítulo 3  de  Cartas de um Homesteader Mulher . ( Áudio )
  2. Leia sobre a trilha .
  3. Escolha pelo menos um local histórico para escrever sobre hoje. Lembre-se de escrevê-lo como um diário. Colocar uma data na página.

dia 114

o

  1. Leia sobre o que um  vagão  era.
  2. Leia a entrada de diário sobre  Chimney Rock .
  3. Saiba as  partes de um vagão . Não da letra H não funcionar, mas eu aposto que você sabe o que é.

M

  1. Leia  o capítulo 4  de  Cartas de um Homesteader Mulher. Áudio )
  2. Leia sobre tração animal na pista.
  3. Escreva sobre sua escolha de animais e que bem e mal que causou em sua viagem até agora.

dia 115

o

  1. Leia sobre  vagão de trem   e quem os levou.
  2. Leia a entrada de diário sobre  Independence Rocha .
  3. Escrever sobre o que aconteceu hoje na trilha. Certifique-se de escrever sobre o seu vagão de trem.

M

  1. Finish reading chapter 4 of Letters of a Woman Homesteader. (audio)
  2. Read about hardships on the trail.
  3. Write about what hardships you have faced on the trail.

Day 116

L

  1. Read about what were their lives like and life at their new homes.
  2. Read the journal entries about the  Rocky Mountains and Soda Springs.
  3. Tell someone about what you learned today. What were their lives like at their new homes?

M

  1. Read chapter 5 of Letters of a Woman Homesteader. (audio)
  2. Read about camping.
  3. Write about what your daily life is like. Make sure you write it as a diary entry. Make sure you are putting a date on each page.

Day 117

L

  1. Read about cooking and fire building.
  2. Read the journal entry about Snake River.
  3. Write about what happened on the trail today. Make sure you write about cooking or building fires. Did you have chores you had to do?

M

  1. Read chapter 6 of Letters of a Woman Homesteader. (audio)
  2. Read about this sweet-smelling chore.
  3. Write about the chore or the game ????  as part of your diary entry today.

Day 118

L

  1. Read about crossing rivers and tools.
  2. Read the journal entry about Fort Boise.
  3. Write about what happened today on the trail. Write about having to cross a river.

M

  1. Read chapter 7 of Letters of a Woman Homesteader. (audio)
  2. Read about Native Americans.
  3. Write about an encounter you had with Native Americans on the trail.

Day 119

L

  1. Read about first aid and pastimes.
  2. Read the journal entry about Walla Walla.
  3. Write about what happened on the trail today. Write about getting injured or playing a game.

M

  1. Read chapter 8 of Letters of a Woman Homesteader. (audio)
  2. Learn the parts of a wagon.
  3. Did you learn them? Try the quiz.

Day 120

L

  1. Read about Dangers on the trail and toys.
  2. Read the journal entry from  Fort Vancouver and conclusion.
  3. Write about what happened on the trail today. Write about what danger you faced.
  4. You can include this in your portfolio.

M*

  1. Read chapter 9 of Letters of a Woman Homesteader. (audio)
  2. Read about manifest destiny, its definition and its political, economic and social reasons.
  3. *Read this worksheet, follow the directions, and answer the questions.
  4. You can add this to your portfolio.

Day 121  

L*

  1. *Print out this page on packing a wagon. Check off the things you want to take. Each time you add something to your wagon, add it to your total weight. You can’t take more than 2000 lbs. (Use a calculator. If you don’t have one, use one online.
  2. What did you end up bringing?
  3. Fill in Oregon Trail on the second line of your Pioneers timeline.

M

  1. Read the first part of chapter 10 of Letters of a Woman Homesteader. (audio)
  2. Read all of the fantastic facts about the Oregon Trail.
  3. Tell someone about them.

(Gold Rush, Mail Delivery/Alamo, Gold Rush)

Day 122

L

  1. Read about how the Gold Rush got started.
  2. Click on the side menu to read “Rush for Gold” and “Overland Trail.”
  3. Tell someone about the beginning of the gold rush.

M

  1. Continue reading Chapter 10. (audio)
  2. Read the history of the Alamo.
  3. Tell someone about the Alamo or write about it.

Day 123

L

  1. Read Coming by Sea.
  2. Click on the side menu to read “Mining for Gold” and “Life of a 49er.”
  3. Tell someone what it was like to be a 49er.

M

  1. Continue reading chapter 10 (audio)
  2. Read an overview of the gold rush.
  3. Watch the video on the page. It’s a “history detective” piece.
  4. Write about the gold rush.

Day 124

L

  1. Read about foreign miners.
  2. Click on the side menu to read “Law and Order” and “After the Gold Rush.”
  3. Diga para alguém sobre mineiros estrangeiros.

M

  1. Terminar de ler  o capítulo 10 . Vamos parar de ler lá. Terminar o livro em seu próprio país, se você gostaria. ( Áudio )
  2. Olhe para os fotos e ler as descrições em “… compartilhar com os alunos as seguintes imagens” em “Antes de visualização.”
  3. Leia sobre os imigrantes chineses e a corrida do ouro.
  4. Escreva sobre a corrida do ouro ou contar a alguém sobre o que você aprendeu. O que você aprende com essas imagens?

dia 125

o

  1. Escrever Gold Rush em seu cronograma.
  2. Entregar o correio .
  3. Aqui estão duas receitas pioneiras .

M

  1. Jogar diferentes versões da  greve é rico  jogo.
  2. Diga para alguém sobre os seus jogos. Foi fácil ou difícil ficar rico? Você já fez isso? O que aconteceu com seu personagem de cada vez?
  3. Adicionar a corrida do ouro para o seu cronograma.

(O Pony Express)

dia 126

o

  1. Veja este pequeno vídeo sobre o Pony Express.
  2. Leia fatos sobre o Pony Express e olhar para o mapa.
  3. Escrever Pony Express em seu cronograma.

M

  1. Leia sobre o Pony Express .
  2. Quantas pernas da viagem demorou para cobrir toda a rota de Missouri para a Califórnia? Descobrir o número mínimo e maior de pernas com base na informação dada. (dica: Qual foi o número total de milhas Quantas milhas foram abordados em uma perna? ) (dica 2: divisão )

Escravidão

dia 127

Leitura Opcional:

L

  1. (If you want to download the book instead of reading it on the computer, here is a link.)
  2. Read chapter 1  of Uncle Tom’s Cabin.
  3. Who are Tom, Harry and Eliza?  (answer: They are slaves. Harry is Eliza’s son. Eliza is a maid in the house.)

M

  1. Read chapters 1 and 2 of the juvenile version of Uncle Tom’s Cabin.  
  2. Tell someone about what you read. You are going to be following the story of Eliza, Harry and George and Uncle Tom.

Day 128

L

  1. Read chapter 2 of Uncle Tom’s Cabin.
  2. What is Eliza going to do?  (answer: runaway with Harry so he won’t be sold)
  3. Is Tom going to run away?  (answer: no)
  4. George is a slave who lives on a nearby farm. He is running away. Who is he?  (answer: Eliza’s husband)
  5. Read about Frederick Douglass.

M

  1. Read chapters 3 and 4 of Uncle Tom’s Cabin.
  2. Tell someone about what you read.
  3. Read about Frederick Douglass.

Day 129

L

  1. Read chapter 3 of Uncle Tom’s Cabin.
  2. Mr. Shelby is a good owner, not a harsh and cruel one. He doesn’t want Eliza caught. What do his workers do to give Eliza time to get away? (answer: They let the horses loose and scare them all about so that they keep running away. Then it is too late and the horses are too tired to go.)
  3. Do the online crossword puzzle.

M

  1. Read chapters 5 and 6 of Uncle Tom’s Cabin.  
  2. Tell someone about what you read.
  3. Do the online crossword puzzle.

Day 130

L

  1. Read chapter 4 of Uncle Tom’s Cabin.
  2. What is the name of the man who wants to catch Eliza and take Harry?  (answer: Haley, He is very mad right now!)
  3. How did she escape?  (answer: jumping from block of ice to block of ice on the river)
  4. Read about Sojourner Truth.

M

  1. Read chapters 7 and 8 of Uncle Tom’s Cabin.
  2. Tell someone about what you read.
  3. Read about Sojourner Truth.

Day 131

L

  1. Read chapter 5 of Uncle Tom’s Cabin.
  2. How did the family help Eliza get away?  (answer: They drove her to a family out in the country that would take care of her. They gave money as well for her care.)
  3. Do the Sojourner Truth matching game.

M

  1. Leia  os capítulos 9 e 10  de  Cabana do Pai Tomás. 
  2. Diga para alguém sobre o que você leu.
  3. Do the crossword puzzle.

dia 132

o

  1. Leia  o capítulo 6  da  Cabana do Pai Tomás.
  2. Quem é Chloe? (resposta: esposa do tio Tom )
  3. Quem levou o tio Tom? (Resposta: Haley )
  4. Que cidade eles ir? (Resposta: Washington )
  5. Quando você vê a ortografia estranha de palavras, que é o autor tentando escrever as palavras da maneira que eles foram pronunciados pelo falar personagem. Os escravos muitas vezes falam desta maneira no livro. Sondar as palavras em voz alta para ajudá-lo a descobrir o que eles estão dizendo.
  6. Leia sobre Harriet Tubman .

M

  1. Leia  os capítulos 11 e 12  da  Cabana do Pai Tomás.
  2. Diga para alguém sobre o que você leu.
  3. Fazer o número 1 na busca web Harriet Tubman .

dia 133

o

  1. Leia  o capítulo 7  da  Cabana do Pai Tomás.
  2. Quem comprou Tom? (resposta: Mr. St. Clare )
  3. Quem é a sua menina? (Resposta: Eva )
  4. Como Tom resgatá-la? (resposta: Ela caiu na água e ele a puxou para fora. )
  5. Jogar Rags to Riches .

M

  1. Leia  capítulos 13 e 14  da  Cabana do Pai Tomás.
  2. Diga para alguém sobre o que você leu.
  3. Faça o número 2 na  busca web Harriet Tubman .

dia 134

o

  1. Leia o capítulo 8  da  Cabana do Pai Tomás.
  2. Describe the Quakers.  (answer: They were gentle and quiet. They dressed plainly. They believed it was right to help the slaves even if the law said it wasn’t. The Quakers were a group of Christians with distinct beliefs and dress.)
  3. Who came to the same home as Eliza?  (answer: George, her husband)
  4. Read or listen about life on a plantation.

M

  1. Read chapters 15 and 16 of Uncle Tom’s Cabin.
  2. Tell someone about what you read.
  3. Do number 3 on the Harriet Tubman web quest.

Day 135

L

  1. Read chapter 9 of Uncle Tom’s Cabin.
  2. Miss Ophelia is Mr. St. Clare’s cousin. She is from the north where they don’t like the mistreatment of slaves. But what does she think of blacks?  (answer: She doesn’t want them hurt, but she doesn’t like them. She can’t stand to be near them. She can’t stand the thought of Eva playing with Tom and touching him at all.)
  3. Read or listen about escaping.

M

  1. Read chapters 17 and 18 of Uncle Tom’s Cabin.
  2. Tell someone about what you read.
  3. Do number 4 on the Harriet Tubman web quest.

Day 136

L

  1. Read chapter 10 of Uncle Tom’s Cabin.
  2. What are Tom and Eva trying to do?  (answer: write a letter to Chloe)
  3. O que o Sr. St. Clare não acredita? (resposta: que a senhora Shelby iria comprar Tom volta )
  4. Ler ou ouvir a segurança .

M

  1. Leia  os capítulos 19 e 20   da  Cabana do Pai Tomás.
  2. Diga para alguém sobre o que você leu.
  3. Leia este artigo de mulheres na história. (suplente  artigo )

dia 137

o

  1. Leia  o capítulo 12  da  Cabana do Pai Tomás.  (Eu não consigo encontrar um capítulo 11.)
  2. Eliza e George são quase pegou. O líder daqueles que tentam pegar os escravos, Tom, é ferido e o resto fugir.
  3. O Quakers não usaria armas. George tinha disparado contra Tom.
  4. Mesmo que eles estavam lutando com ele, tomaram Tom para a casa com eles para cuidar dele até que ele estava melhor. Todo mundo tinha estado com apenas abandonou.
  5. Eliza diz que eles estão perto de onde? (Resposta: Canada )
  6. Por que foi o Canadá um bom lugar para os escravos ir? (Resposta: Ele foi controlada pelos britânicos e tinham proibido a escravidão. )
  7. Ler ou ouvir sobre alcançar a liberdade .

M

  1. Leia  os capítulos 21 e 22   da  Cabana do Pai Tomás.
  2. Diga para alguém sobre o que você leu.
  3. Faça o número 6 na  busca web Harriet Tubman .

dia 138

o

  1. Leia  o capítulo 13 e 14 de  Cabana do Pai Tomás. (Este é o primeiro semestre de 14. Nós vamos terminá-lo no dia seguinte.)
  2. Qual é o nome da nova escrava? (resposta: Topsy )
  3. Por que o Sr. St. Clare comprá-la? (Resposta: porque ela foi espancada a cada dia e ele não podia suportar ouvir seu grito )
  4. Jogue o  dia na vida  jogo.

M

  1. Leia  os capítulos 23 e 24  da  Cabana do Pai Tomás.
  2. Diga para alguém sobre o que você leu.

dia 139

L *

  1. Leia  o capítulo 14 cont.  da  Cabana do Pai Tomás.
  2. O Topsy não sei o certo do errado. Ela só tem sido tratada mesquinhamente e nunca amei toda a sua vida. Ela nunca sequer sabia que a mãe.
  3. O que ela roubar? (Resposta: luvas e fita )
  4. * Faça um livro Harriet Tubman. Escolha um:  completos fotos coloridas  com muitas páginas; simples  uma página com pequenas B / W e imagens a cores; levantar-the-flap livro  com várias páginas, todos b / w, para um jovem leitor.
  5. Se você não quiser fazer um livro, você pode  ler  o primeiro online.

M

  1. Leia  os capítulos 25 e 26  da  Cabana do Pai Tomás.
  2. Diga para alguém sobre o que você leu.
  3. Saiba mais sobre o Caminho para a Liberdade .

dia 140

o

  1. Leia  o capítulo 14 cont. novamente  da  Cabana do Pai Tomás.  
  2. Topsy parece ter sido disse que ela é má, então ela age ímpios. Os travesseiros são recheados com penas e ela tira as fronhas e esfrega seu cabelo no recheio travesseiro até que seu cabelo está cheio de penas. Ela não vai fazer seu trabalho se ela é deixada sozinha. Ela não se incomoda com chicotadas, porque ela foi espancado com tanta frequência.
  3. É Topsy inteligente? (resposta:  Sim, ela é muito inteligente e está aprendendo a ler rapidamente. )
  4. Jogar o Flight to Freedom jogo. Você terá oito dias para jogar este. É difícil de se libertar. Você vai precisar de muita tentativas.

M

  1. Leia  os capítulos 27 e 28  da  Cabana do Pai Tomás.
  2. Diga para alguém sobre o que você leu.
  3. O que Eva ensinar os escravos? (resposta: cerca de Jesus e do céu e ser cristão e rezando )
  4. Jogar o  Flight to Freedom  jogo. Você terá oito dias para jogar este. É difícil de se libertar. Você vai precisar de muita tentativas.

dia 141

o

  1. Leia  capítulo 15  da  Cabana do Pai Tomás.  
  2. O que aconteceu com Eva? (Resposta: Ela ficou doente e provavelmente vai morrer. )
  3. O que finalmente faz grito Topsy e decidir tentar e ser bom? (resposta: Eva ama. )
  4. O que Eva fazê-la prometer pai? (resposta: para definir Tom livre, logo que ela morreu )
  5. Jogar o  Flight to Freedom  jogo.

M

  1. Leia  os capítulos 29 e 30  da  Cabana do Pai Tomás.
  2. Diga para alguém sobre o que você leu.
  3. Jogar o  Flight to Freedom  jogo.

dia 142

o

  1. Read chapter 16 of Uncle Tom’s Cabin.  
  2. Who dies in this chapter?  (answer: Eva and her father)
  3. Who belongs to Miss Ophelia?  (answer: Topsy)
  4. What other paperwork did Mr. St. Clare see to?  (answer: free papers for Tom)
  5. The paperwork wasn’t finished though.
  6. Play the Flight to Freedom game.

M

  1. Read chapters 31 and 32 of Uncle Tom’s Cabin.
  2. Tell someone about what you read.
  3. Play the Flight to Freedom game.

Day 143

L

  1. Read chapter 17 of Uncle Tom’s Cabin.
  2. Mrs. St. Clare thinks that slave owners are good people and that Tom is better off being a slave than free. Is she right? What do you think? Why?
  3. Quem é Tom vendido para? (Resposta: Legree )
  4. Qual é o trabalho de Tom na plantação? (resposta: selecionador de algodão )
  5. É o seu novo tipo mestre ou cruel? (resposta: cruel )
  6. Jogar o  Flight to Freedom  jogo.

M

  1. Leia os capítulos 33 e 34  da  Cabana do Pai Tomás.
  2. Diga para alguém sobre o que você leu.
  3. Jogar o  Flight to Freedom  jogo.

dia 144

o

  1. Leia  o capítulo 18  da  Cabana do Pai Tomás.
  2. Who gave Eliza advice on how to get past those searching for them?  (answer: Thomas Loker)
  3. Como Eliza e Harry se disfarçar? (resposta: Eliza cortar o cabelo e vestido como um menino Harry vestida como uma menina.. )
  4. Agora, eles são livres!
  5. Jogar o  Flight to Freedom  jogo.

M

  1. Leia  os capítulos 35 e 36  da  Cabana do Pai Tomás.
  2. Diga para alguém sobre o que você leu.
  3. Jogar o  Flight to Freedom  jogo.

dia 145

o

  1. Leia  o capítulo 19  da  Cabana do Pai Tomás.
  2. Quem veio para comprar Tom de volta? (resposta: o filho do Sr. Shelby, George )
  3. Como Tom se tornar livre? (Resposta: Ele morreu e foi para o céu. )
  4. Por que ele morreu? (resposta: Ele foi espancado por ajudar outros escravos fugitivos. )
  5. Jogar o  Flight to Freedom  jogo.

M

  1. Leia  os capítulos 37 e 38  da  Cabana do Pai Tomás.
  2. Diga para alguém sobre o que você leu.
  3. Jogar o  Flight to Freedom  jogo.

dia 146

o

  1. Leia  o capítulo 20  da  Cabana do Pai Tomás.
  2. O que Mestre George faz? (Resposta: Ele libertou todos os seus escravos. )
  3. Quais são os escravos vai fazer agora? (Resposta: Eles vão continuar a trabalhar lá para pagar. )
  4. O que é Cabine do tio Tom deveria lembrá-los de? (resposta: a sua liberdade )
  5. Jogar o  Flight to Freedom  jogo.

M

  1. Leia  os capítulos 39 e 40  da  Cabana do Pai Tomás.
  2. Diga para alguém sobre o que você leu.
  3. Jogar o  Flight to Freedom  jogo.

dia 147

o

  1. Leia o Cabin história da Bíblia do tio Tom .
  2. O que é o mestre cruel? (resposta: o pecado )
  3. Quem é o mestre de amor que nos comprou com o Seu sangue? (Resposta: Jesus )
  4. Jogar o  Flight to Freedom  jogo.

M

  1. Leia  os capítulos 41 e 42  da  Cabana do Pai Tomás.
  2. Diga para alguém sobre o que você leu.
  3. Jogar o  Flight to Freedom  jogo.

dia 148

o

  1. Escreva sobre Cabana do Pai Tomás. Recontar a história com suas próprias palavras. Escreva porque você acha que este livro ajudou muitas pessoas decidem que a escravidão deveria acabar.

M

  1. Leia  os capítulos 43 e 44 .
  2. Diga para alguém sobre o que você leu.
  3. O que é cabine do tio Tom para lembrá-los? (resposta:  a sua liberdade )
  4. Você pode continuar a jogar o  Flight to Freedom  jogo.

dia 149

o

  1. Conte a sua história . Responda as perguntas para contar sobre sua vida como um escravo.

M

  1. É fácil dizer que a escravidão é errada. você pode ver o ponto de vista de outra pessoa? Tente esta atribuição da escrita. Simon Legree foi acusado de assassinato de Tom. Você considerou renunciar do seu escritório de advocacia, que Legree contratou para defendê-lo, mas seu chefe falou-lo fora dele. Agora você tem sido atribuído a escrever uma breve explicando porque Legree deve ser condenado por uma acusação menor. Escrever um ensaio em que você apresenta qualquer evidência e / ou argumentos lógicos que você pode encontrar para apoiar a ideia de que, considerando a cultura da Legree e as circunstâncias da morte de Tom, Legree não deve ser acusado de homicídio capital.

dia 150

o

  1. Clique na data mais recente e ler sobre  eventos atuais . Diga para alguém que está acontecendo no mundo.

M

  1. Ler todas as histórias de escravos (link abaixo). Os links estão no lado direito.
  2. Em seguida,  contar a sua história . Responda as perguntas para contar sobre sua vida como um escravo.

Abraham Lincoln

dia 151

Leitura Opcional:

o

  1. Leia sobre Abraham Lincoln .
  2. Clique em Play Jogo Online na parte inferior da leitura.

M

  1. Leia sobre a infância de Abraham Lincoln . Clique em todos os “Leia Mais” links.
  2. Faça o teste quando você terminar de ler. O link está na parte inferior da página.

dia 152

L *

  1. Do the crossword puzzle.
  2. * Complete esta planilha correspondente na vida de Abraham Lincoln .
  3. Assista a este vídeo sobre  Abraham Lincoln .

M

  1. Assista Growing Up on the Frontier .
  2. Assista The Call of Leadership .
  3. Assista The Beard presidencial .
  4. Escreva um parágrafo sobre os primórdios da Abraham Lincoln.

dia 153

o

  1. Assista ao vídeo, a infância de Abraham Lincoln .
  2. Assista ao vídeo, Abraham Lincoln visita seu Boyhood Home .
  3. Diga para alguém sobre a vida de Abe Lincoln.

M

  1. Leia a Proclamação de Emancipação . (É apenas algumas páginas. Leia para onde ele assinou.)
  2. Assista ao Proclamação de Emancipação .
  3. Escreva um parágrafo sobre a Proclamação de Emancipação.

dia 154

o

  1. Olhar através de todas as imagens nas três galerias de fotos .
  2. Faça um desenho que mostra algo sobre Abraham Lincoln.
  3. Explique seu desenho para alguém.

M

  1. Assista ao segundo discurso de posse .
  2. Assista soldados afro-americanos .
  3. Assista ao  discurso de Gettysburg .
  4. Escreva um parágrafo sobre Abraham Lincoln como presidente guerra. Quais eram seus objetivos? ele foi bem sucedido?

dia 155

o

  1. Ou assistir ao vídeo sobre Abraham Lincoln , se estiver disponível, ( link de vídeo alternativo  se que não está a funcionar)
  2. Ou, escolher algumas atividades deste   folheto sobre Abraham Lincoln .

M

  1. Watch the mini biography.
  2. Look at this map of America at the start of the Civil War. Click on the different symbols in the map key to see those elements on the map. Click on questions to think about and answer all four.

Civil War

Day 156

L*

  1. Read the overview of the Civil War. Read through the timeline of the Civil War. Keep scrolling.
  2. *Use the timeline to fill in your Civil War timeline page.

M

  1. Você vai fazer outro jornal . Há um link na página para um modelo no Word que você pode usar. Você também pode projetar o jornal si mesmo. Anote a sua quem, o quê, onde, quando, por que e como os fatos como você pesquisar o seu artigo escolhas. Em vez dos fatos, desta vez escrever um segundo artigo em uma outra pessoa da guerra. Para sua livre escolha que você poderia fazer qualquer coisa apropriada para o período de tempo, mesmo um anúncio publicitário, ou provérbio ou dito espirituoso.
  2. Aqui estão algumas direções curtos para  a forma de escrever um artigo de notícias .
  3. Comece hoje. Você deve ser concluído até o dia 165. Você tem 10 dias para escrever 4 artigos, incluir fotos, citações e sua livre escolha.
  4. Aqui está um site para ler sobre Clara Barton , uma mulher envolvida na guerra.
  5. Os afro-americanos na guerra
  6. Aqui estão locais com  citações .
  7. Aqui é um portal de  informações sobre pessoas .
  8. Aqui está uma página para ler sobre muitas das  batalhas .
  9. Aqui estão sites na batalha de Gettysburg .

dia 157

L ***

  1. Você vai ser montar um lapbook Guerra Civil. Completar as peças escravidão.
    • Harriet Tubman
    • Harriet Beecher Stowe
    • A escravidão eo caminho para a guerra  – Olhe para este mapa . Clique em Slave População. Onde estavam todos os escravos? Clique para a Agricultura (isso significa que a agricultura). Onde estavam todas as fazendas? O Sul precisava de escravos para trabalhar suas fazendas. Sem escravos não podiam produzir tanto mais barato e não poderia fazer tanto lucro (dinheiro).

M

  1. Trabalhar em seu jornal.

dia 158

L ***

  1. * (Imprimir página 1.) Cor em um mapa Union / Confederate ( Guerra Civil Americana – Cor dos estados ).
  2. Hoje completar as peças Abraham Lincoln.

M

  1. Trabalhar em seu jornal.

dia 159

L *

  1. Leia sobre as diferenças entre o Norte eo Sul .
  2. Leia sobre o Sul após a eleição de Lincoln.
  3. Conclua esta peça lapbook.

M

  1. Trabalhar em seu jornal.

dia 160

L **

  1. Leia sobre os líderes durante a Guerra Civil.
  2. Diga para alguém sobre os dois generais e dois presidentes que você lê sobre.
  3. Conclua estas peças lapbook.

M

  1. Trabalhar em seu jornal.

dia 161

L *

  1. Leia sobre a Proclamação de Emancipação .
  2. O que ele faz? (Resposta: Ele libertou os escravos em todos os estados rebeldes. )
  3. Leia sobre o discurso de Gettysburg .
  4. Que idéia de seus antepassados Abraão Lincoln lembrar as pessoas de? (resposta: todos os homens são criados iguais )
  5. Conclua esta peça lapbook.

M

  1. Trabalhar em seu jornal.

dia 162

L *

  1. Olhe para esta página de batalhas .
  2. Que parecia estar ganhando a guerra no começo? (resposta: o Sul )
  3. Em que batalha se as coisas começam a mudar para o Norte? (resposta: a batalha de Gettysburg )
  4. Conclua esta peça lapbook.

M

  1. Trabalhar em seu jornal.

dia 163

L *

  1. Leia sobre Clara Barton .
  2. *Complete the lapbook piece (Clara Barton).

M

  1. Trabalhar em seu jornal.

dia 164

L *

  1. Outras pessoas da guerra: ler esta página , preencha esta peça * ( Matthew Brady ).
  2. Quem eram Sherman e Jackson?

M

  1. Dia 165 é o último dia para trabalhar em seu jornal.

dia 165

L **

  1. * Imprima este preencher o vazio atividade.
  2. * Complete esta palavra de busca .
  3. O que secede significa? (resposta:  se retirar formalmente a partir de uma união ou aliança )

M

  1. Termine o seu jornal.
  2. Você pode adicionar este para a sua carteira.

dia 166

L (*)

  1. Leia este jornal visão geral da guerra .
  2. (*) Imprima este  preencher o vazio  atividade, ou preencha as respostas em voz alta para alguém.
  3. Você pode adicionar este para a sua carteira.

M

  1. Leia esta página sobre a  Guerra Civil .
  2. Adicionar a Guerra Civil ao seu cronograma.

dia 167

L / M

  1. Você está indo fazer, um projeto final de fim-de-ano. Você pode escolher para aprender mais sobre tudo, desde a história de nativos americanos se através da Guerra Civil.
  2. Escolha algo específico. Não basta escolher um período de tempo. Escolha uma pessoa ou evento. Ou escolher algo específico sobre um período de tempo, como crianças, ou vestido, ou o transporte …
  3. Aqui está uma página com alguns links que você poderia olhar através de uma  ideia .
  4. Aqui está outra página com links para  idéias .

dia 168

  1. Depois de ter escolhido o que você vai fazer para um projeto de fim-de-ano, o segundo passo é decidir que tipo de projeto você está indo fazer. Você pode fazer uma lapbook, um cartaz, uma apresentação em power point, um online apresentação , ou um álbum de recortes em papel ou  online.  Você poderia escrever e colocar em um jogo ou dar um discurso. Ou, você pode pensar em algo que eu não tenha pensado. Escolha o que você vai fazer.
  2. Você está indo para completar seu projeto, escrever uma bibliografia-a lista de seus recursos, e apresentar seu projeto para uma audiência.
  3. Você deve apresentar seu projeto no dia 180.
Dia 169 *
  1. O primeiro passo é a investigação. Aqui estão algumas  Taker Research Nota folhas. Você precisa aprender tudo o que puder sobre o seu tema. Certifique-se de anotar onde sua informação está vindo. Você precisa de títulos, autores, datas e endereços de sites.
  2. Aqui é  um lugar que você pode ir para procurar  por informações. Aqui é  outra .
dia 170
  1. Continue a sua pesquisa.
dia 171
  1. Continue a sua pesquisa.
dia 172
  1. Comece o seu projeto.
dia 173
  1. Adicionar ao seu projeto.
dia 174
  1. Adicionar ao seu projeto.
dia 175
  1. Adicionar ao seu projeto.
dia 176
  1. Adicionar ao seu projeto. Você precisa terminar hoje ou amanhã.
dia 177
  1. Terminar o seu projeto. Praticar apresentar seu projeto. Escreva o que você vai dizer se isso ajuda. Você está indo para dizer-lhes sobre o tema e sobre o seu projeto. Não ler o que você escreveu em seu projeto. Eles podem lê-lo por si mesmos. Diga-lhes sobre o que você aprendeu e sobre o que eles vão ver em seu projeto.
dia 178
  1. Leia sobre esta  folha de pontuação  para apresentar um tópico. Você gostaria de marcar um 4 para cada categoria. O último é somente se você está trabalhando em conjunto com os irmãos. Pratique o que você vai dizer para sua apresentação.
dia 179
  1. Escrever uma  bibliografia  para ir com seu projeto. Se o seu projeto é on-line, adicione sua bibliografia ao seu projeto online.
  2. Aqui está um  exemplo .
dia 180
  1. Apresentar seu projeto. Mostrá-lo para o seu público. Conte sobre o seu tema sem ler exatamente o que seu projeto diz. Deixe-os olhar para ele e fazer perguntas. Responder às suas perguntas em frases completas.
  2. Envie-me fotos, links, vídeos … e eu vou publicá-las neste site! Escreve-me na minha allinonehomeschool endereço gmail.

Parabéns ,  você está feito!